Cinci probleme intalnite foarte des la telefoanele Samsung Galaxy S5 si cum sa le rezolvi

Cinci probleme intalnite foarte des la telefoanele Samsung Galaxy S5 si cum sa le rezolvi

Chiar anul acesta, Samsung a lansat ultimul model, Galaxy S5. Acest telefon este succesorul celui din 2013, Galaxy S4. Lansat in data de aprilie 11, 2014 in peste 150 de tari, ultimul smartphone a celor de la Samsung, cuprinde o carcaza imbunatatita cu o textura abraziva si certificarea IP67 impotriva apei si prafului, deasemenea o experienta a utilizatorului mai rafinata precum si o experienta mai rafinata si caracteristici interesante.

Specificatiile telefonului suna foarte bine pe hartie. In orice caz, cei care detin acest model si-au exprimat problemele tehnice online, si internetul a fost o modalitate mai mult decat folositoare in a-i pune in legatura cu experti si indivizi ce au descoperit o multitudine de mici trucuri pentru aceste probleme. Mai jos sunt cinci probleme intalinte foarte des la Galaxy S5 precum si pasi in a trece peste ele.

1. Problema: Deteriorarea din pricina apei. Muti utilizatori cred ca rezistent la apa si impermeabil inseamna acelasi lucru. Putini din ei stiu ca este o diferenta imensa intre cele doua. Cu aceasta, sunt o multime de raportari de deteriorari din pricina apei in cazul telefoanelor Galaxy S5. Pentru cei needucati, smartphone-urile sau orice alt dispozitiv ar trebui sa reziste la jeturi de apa de o presiune ridicata. Digital Trend spun ca ratingul de IP67 al telefonului indica ca Galaxy S5 poate rezista la o adancime de un mentru in apa pentru 30 de minute.

Solutie: Nu incerca sa il aprinzi, site-ul tehnic atentioneaza acest lucru. In cazul telefoanelor care s-au udat, trebuie sa le deschizi si sa le usuci. Utilizatorii pot pune telefonul intr-un bol adanc de orez negatit, care dupa cum se stie este un absorbant de umezeala. Celor mai indrazneti le este indicat sa nu bage telefonul in apa deliberat, intrucat telefonul este construit pentru a se proteja de cantitati mici de apa ajunse accidental pe ele.

2. Problema: Lipsa butonului de meniu. Pentru cei care se intreaba ce s-a intamplat cu tasta de meniu care este pozitionata de obicei pe device-urile Galaxy la baza, Digital Trend spune ca a fost schimbata acum intr-un buton de multitasking. In orice caz, o problema ce o intalnesc utilizatorii este acea ca unele aplicatii nu au un buton de meniu pe Home Screen, si ca este nevoie de un asemenea buton pentru a accesa setarile.

Solutie: Apasa, si tine apasat butonul de multitasking de la baza telefonului in stanga si are sa functioneze ca vechiul buton de meniu.

3. Problema: Lagul telefonului. Multi utilizatori se plang de lag in cazul telefoanelor Galaxy S5. Acest lucru este des intalnit la deblocarea telefonului, incarcarea unei aplicatii, apasarea butonului de Home sau in cazul scrierii.

Solutie: Animatia poate cauza lagul, Digital Trend ofera ca si sugestie oprorea animatiei prin apasarea si tinerea apasata a butonului Home si selectarea urmatoare Home Screen Settings > Transition effect > None. Dupa, Settings > Lock Screen > Unlock effect > None. Deasemenea, utilizatorii pot opri datele de sincronizare din fundal in Settings > Accounts.

Un post pe forumul Android Central ofera ca si sugestie oprirea shortcut-ului S Voice din cadrul butonului de Home. Aceasta poate fi dezactivata debifand optiunea “Open via the home key”, optiune ce se gaseste in setarile S Voice ale smartphone-ului tau.

4. Problema: Camera inceata sau esecul ei. Cativa utilizatori se plang de durata in care camera telefonului se focuseaza pentru a face o poza. Galaxy S5 ar trebui nativ sa faca poze foarte rapide. Conform Digital Trend, aceasta problema ar putea fi cauzata de setarile camerei.

Solutie: Trebuie sa pornesti camera si sa intrii in icoana de setari din jos, din stanga, si sa opresti Picture Stabilization. Aceasta poate ajuta calitatea pozelor luate in locuri slab luminate prin extinderea duratei de capturare a imaginii.

Patrick Schroedl de la Android Central spune ca unii utilizatori intampina un mesaj de esec in cazul camerei, aceasta fiind cauzata de o problema hardware. El ofera ca sugestie contactul liniei de ajutor a celor de la Samsung la 1-888-987-4357 sau sa iti contactezi distribuitorul de la care ai achizitionat telefonul. Inainte de a-i suna, ar trebui sa faci o mica investigatie in aceasta problema, lucruri ca un simplu restart, a sterge aplicatiile third-party, golirea cahe-ului, sau chiar o resetare din fabrica.

5. Problema: Ecranul nu se deschide. Unii utilizatori au intampinat probleme in care ecranul refuza sa se mai deschida. Desi butoanele sunt luminate corespunzator, ecranul ramane stins.

Solutie: Digital Ttrend spune ca problema poate fi o setare. Poti apasa butonul de Power pana telefonul se inchide, si dupa sa il reaprinzi. Unii au scos bateria si au bagat-o la loc si au deschis telefonul. Altii au oferit ca sugestii oprirea serviciilor ca Additional Information si Dark Screen. Daca toate acestea nu dau roade, ar trebui sa ii contactezi pe cei de la Samsung sau distribuitorul pentru o inlocuire.