Intrebari frecvente

Avand o vasta experienta in aria reparatiilor GSM in Romania, domeniul nostru de activitate nu se rezuma doar la repararea sau inlocuirea componentelor hardware ale telefonului dumneavoastra precum: difuzor, casca, display, microfon, touchscreen, folie incarcare, folie tastatura, carcasa, buton, baterie, memorie, tastatura, wireless, infrarosu, modul bluetooth dar si software: sisteme de operare, upgrade-uri firmware, instalare gps iGo, Navigon (Windows Mobile, Android, iOS etc.).

In continuare va vom lasa raspunsurile la cele mai frecvente intrebari adresate de catre clientii nostri, iar daca nu gasiti raspunsul cautat ne puteti contacta prin intermediul formularului de contact, vom avea grija ca echipa noastra sa va raspunda in cel mai scurt timp posibil.

Cand puteti apela la echipa noastra?
Puteti apela la noi atunci cand: telefonul nu mai porneste, casca s-a defectat, aveti display-ul spart sau touchscreenul nu mai raspunde la comenzi, bateria nu mai functioneaza cum trebuie, semnalul retelei GSM se intrerupe sau este inexistent, prezinta anumite probleme in cazul slide-ului, al tastaturii sau al display-ului.

De ce avantaje dispunem fata de alte service-uri gsm?

  • Avem o echipa formata numai din profesionisti.
  • Oferim gratuit control tehnic si asistenta.
  • Facem reparatii de calitate la un pret foarte avantajos intr-o durata scurta de timp, cele mai multe le facem pe loc.
  • Oferim garantie atat pentru piese cat si pentru orice tip de operatiune.
  • Clientii fideli beneficieaza de bonusuri si reduceri.
  • Compania noastra preia telefoanele in urma realizarii unui proces verbal de predare-primire.
  • Pe parcursul depanarii, clientul este tinut la curent despre stadiul in care se afla reparatia.
  • Service-ul CELLGSM ofera un pret fix. Pretul reparatiei este comunicat dupa analiza si nu se va schimba in momentul ridicarii telefonului.
  • Eventualele modificari ale pretului reparatiei se vor face in comun acord cu clientul.
  • Executia reparatiilor se realizeaza cu piese originale oferite de producatorul telefonului sau de la alti producatori daca clientul este de acord. Exemplu: display-urile telefoanelor iPhone 3Gs si 3G pot fi produse atat de Toshiba cat si de Sharp.

 
Costul unei diagnosticari si timpul necesar?
Diagnosticarea telefoanelor este gratuita si realizata pe loc, cu exceptia telefoanelor sparte sau scapate in lichid unde timpul de analiza poate varia intre 4-6 ore. In cazul in care reparatia nu se face la noi in service, se plateste o taxa de 30 RON pentru diagnosticare.

Timpul necesar reparatiei?
Marea majoritate a reparatiilor noastre (cca 70%) sunt realizate pe loc, iar restul in termen de 24 de ore, cu exceptia unelor intarzieri care nu depind de noi, intarzieri provocate de furnizori sau de curieri, dar acestea sunt anuntate.

Fisierele stocate in memoria telefonului pot fi salvate?
Nu putem garanta salvarea fisierelor stocate in memoria telefonului de aceea va recomandam sa incercati sa salvati acele date inainte de a aduce telefonul la service-ul nostru.

Efectuati reparatii si pentru telefoanele care se afla inca in garantie?
Service-ul nostru ofera reparatii si pentru telefoanele care nu au termenul de garantie expirat, insa recomandarea noastra ar fi sa anuntati mai intai producatorul, iar daca acesta refuza sa va rezolve problema noi va vom ajuta cu drag.

In ce mod se face plata?
Puteti plati atat cash cat si cu cardul.

Cand trebuie sa rescriem softul?
In cazul in care telefonul se blocheaza sau se restarteaza neasteptat, atunci cand se misca greoi sau utilizarea unor anumite functii devine inaccesibila, dar si atunci cand telefonul raspunde lent, softul trebuie rescris. Alte cazuri precum aparitia unor erori sau mesaje care ne avertizeaza ca memoria este insuficienta, mesageria este plina sau alte erori care nu apar in regimul normal de functionare al telefonului pot fi semnale ca telefonul trebuie resoftat.
De asemenea softul trebuie rescris in cazul in care anumite functii devin inaccesibile sau dispar din meniu, la virusarea telefonului, caz deseori intalnit la telefoanele cu sistem de operare Windows Mobile sau Symbian; mai puteti rescrie softul atunci cand doriti inlocuirea lui cu o noua versiune aparuta sau cand doriti ca meniul sa detina o limba noua, dar si cand anumite servicii de retea nu functioneaza (ex: Wap, MMS, SMS, GPRS sau servicii de date).

Reparatiile efectuate prezinta garantie?
Service-ul nostru ofera o garantie cuprinsa intre 45 si 365 de zile pentru reparatiile efectuate. Daca pe parcursul termenului de garantie apar defecte (in regim de functionare normal) costul reparatiei va fi gratuit.

Dispuneti de asistenta telefonica/online?
Da, CellGsm ofera servicii de asistenta telefonica si online via Messenger/Mail gratuit.

Contactati-ne 0785.012.234: constatarea este gratuitaClick aici