Problema: Nu se pot trimite emailuri
Exita utilizatori iOS 7.0 care au observat faptul ca nu pot trimite emailuri dupa ce au facut update-ul. Acestia pot primi mesaje, insa, atunci cand incearca sa trimita inapoi nu functioneaza. Pentru alti utilizatori apare o eroare, pentru altii nu exista nicio problema, insa, mesajele nu apar in inboxul destinatarilor.
Rezolvari:
- Apasati de doua ori pe butonul Home si inchideti aplicatia de email. Incercati sa restartati apoi si s-ar putea sa functioneze la capacitati normale.
- Restartati dispozitivul tinand apasat pe butoanele Home si Sleep/Wake pana cand vedeti logoul Apple.
- Porniti modul avion pentru 30 de secunde, iar apoi opriti-l si incercati sa trimiteti emailuri.
Solutii potentiale:
- Alegeti contul de email care va creeaza probleme intrand la Settings > Mail, Contacts, Calendars si apasati pe Account unde puteti vedea contul dvs. Acum apasati pe Outgoind Mail Server listat in josul paginii si apasati pe Primary Server in partea de sus a paginii. Asigurati-va ca mailurile sunt listate sub User Name si apasati pe Password pentru a o scrie din nou, chiar daca este deja introdusa.
- Puteti incerca sa rezolvati problema stergand contul de email. Intrati la Settings > Mail, Contacts, Calendars si selectati mailul dvs. dupa care apasati pe Delete Account. Acum refaceti setarile si adaugati iarasi contul dvs.
- Intrati la Settings > General > Reset > Reset Network Settings si setati conexiunea Wi-Fi din nou.