Problema: Nu se poate conecta la Magazinul Apple - Cell GSM Service

Problema: Nu se poate conecta la Magazinul Apple

magazinul-appleProblema: Nu se poate conecta la Magazinul Apple

Cateva persoane au observat ca exista o problema atunci cand incearca sa se conecteze la App Store de pe dispozitivele iOS. Daca ati primit un mesaj de tipul ‘Cannot connect to the iTunes Store. An unknown error has occured.” folositi-va de solutiile postate mai jos pentru a rezolva aceasta problema.

Solutii potentiale:

  • Incepeti prin a va asigura ca nu aveti probleme de conexiune. Fiti siguri ca Wi-Fi-ul este pornit si aveti semnal sau ca datele celulare sunt pornite, verificand in Settings > General > Cellular.
  • Daca folositi o retea Wi-Fi, reporniti routerul pentru a va asigura ca functioneaza corecta. De asemenea, incercati sa testati reteaua cu un alt dispozitiv si/sau sa restartati dispozitivul dvs.
  • Intrati la Settings > General > Date & Time si asigurati-va ca setarile sunt facute corect. Probabil ati dori sa reporniti functia Set Automatically.
  • Intrati la Settings > General > Software Update si asigurati-va ca aveti ultima versiune iOS instalata.
  • Intrati la Settings > General > Reset > Reset all settings si setati din nou conexiunea de internet.

Apelare rapidă: 0785 012 234